Betalen
Is het betaalproces beveiligd?
Ja, onze betaalproces is beveiligd met een ssl certificaat waardoor uw persoonlijke gegevens ten alle tijden goed beschermd zijn.
Welke betaalmogelijkheden biedt Paisleys?
Uw kunt in onze webshop betalen via iDeal.
Retourneren
Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug?
We storten het aankoopbedrag terug, zodra we het product in goede staat hebben ontvangen. De exacte tijd dat het aankoopbedrag is teruggestort, is afhankelijk van uw bank.
Moet ik betalen de retourkosten zelf betalen?
Ja, in tegenstelling tot de verzendkosten zijn de retourkosten voor de rekening van de klant.
Hoe kan ik producten retourneren?
Als u niet tevreden bent over uw bestelling, dan kunt u deze binnen 14 dagen, in originele staat en onbeschadigd retourneren. Ons retourneer-adres is: Diepenheimseweg 9, 7471LW Goor
Verzenden
Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen?
Ja, u kunt op de afrekenpagina een afleverpunt van PostNL of DHL bij u in de buurt kiezen.
Moet ik verzendkosten betalen?
Bestellingen worden gratis bij u thuisbezorgd. U kunt uw pakketje ook gratis af laten leveren bij een PostNL of DHL servicepunt. Handig wanneer u overdag niet thuis bent.
Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?
Ja, zodra wij het pakketje afgeven bij het postkantoor ontvangt u een e-mail van Postnl. In deze mail staat uw track&trace code. Hiermee kan het pakketje gevolgd worden tot aan uw deur.
Wat is de verzendtijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden tussen de 1-4 werkdagen bij u thuis bezorgd door een bezorger van PostNL.